1.25.2009

WP/BS - It's not my time

Tror jeg vil begynne å blogge fra blogspot, grunnen er vel at layouten er enklere og fikse. What a major surprise! Uansett, jeg har sittet hjemme med influensa, riktig nok var denne gangen værre enn de andre gangene jeg har hatt den. Jeg kan meddele at jeg er gledelig på bedringens vei! woo

However, jeg var i bursdag forrige helg, katastrofe (Unnskyld F, unnskyld) Jeg følte for at jeg bare satt der og ikke følte meg velkommen eller med i "gjengen" Kameraet mitt ble flittig brukt, og nå maser folk på meg med å opplade nesten 200 1246 kb bilder over på photobucket. Jippi! Caroline har ikkeno' frihet. 

Morfaren min har også fått kreft i nyren, og jeg vet ikke hvordan jeg skal foreta megselv, akkurat nå kunne jeg godt ha dødd.

2 kommentarer:

Anne Marthe sa...

Jeg liker også blogspot best :)

Renate sa...

Liker også blogspot :) Huff, det var trist å lese om bestefaren din.