4.11.2009

Child of dust



(Outfit; Child of dust; Me)

Først vil jeg starte med å annbefale Thrice til folk som vil ha en opplevelse som de aldri glemmer.

Anyways, jeg tenkte jeg skulle ta turen til Sandvika for å gjøre litt småhandling (Butikken har jo trossalt vært stengt i 2 dager) Egentlig så skulle jeg klage på iPoden, men jeg trenger jo kviteringen som mamma har..som er på hytta.. Da jeg kom til butikken, der jeg hadde sett de 2 tee'ene, var der enda. Woot! så det var dagens historie.

God påske!

Jeg holdte nesten på å glemme det; Jeg annbefaler virkelig The Cake Eaters om du kjeder deg. Filmen er en av de aller..vent, den er den beste jeg noen gang har sett!

Enda et lite update, et av fav. outfittene mine siden år da jeg ble født:

11 kommentarer:

Anonym sa...

Nice outfit ! Jeg ble småkåt =p

Fjern forresten ordbekreftelsen fra kommentarfeltet =)

Anonym sa...

Jeg liker Sandvika, det er kos der. Jeg jobber der, hehahe.

Men fint antrekk:)

Anonym sa...

Kiwi! 8) Like ved Shell.
Har ikke begynt ennå, da, men jeg hadde sommerjobb der i fjor. Så begynner jeg vel igjen nå etter påske. Yiha.

Anonym sa...

Åh, ja. Jeg har ei venninne som alltid klarer å skade seg på broen over til Kalvøya. Hun snubler i spikere og sånt, og river opp halve foten.
Kalvøyakunder er litt slitsomme, egentlig, for de har alltid med gretne unger som skal ha 40 is hver og blæh. :P

Anonym sa...

Stilig outfit ;)

Martine sa...

Fint outfit ^^

sve sa...

Kult :)

Liker det nederste antrekket også!

Renate sa...

Likte toppen :)

Anonym sa...

nice tee dude!

Anonym sa...

Sorry for the late replay dude.
Men du har PS så kan du gå på DA og søke på Polaroid actions, også bare innstallerer du det :p
Kontakt meg om du trenger mer forklaring:p

Renate sa...

Likte antrekket ditt :)

Og den kjolen.. holy shit. Me want.