4.09.2009

To Know Me, Is Wrong.


(Bilde: meg)

Dessverre så blir det ikke så mye oppdaderinger (Ingen) fordi den Kjære Monkey tok valget med å skyte meg... Neida. Tok meg en liten tur innpå bloggen og fant: Band of horses. <333

Vet det er påskeferie, og da har du mye tid å blogge på, men jeg skal være ærlig med dere; jeg er så jævlig lat at jeg ikke vet hva jeg skal blogge om. Slå den dere! Men tilbake til poenget. Jeg var på Sandvika Storsenter her om dagen (tirsdag) da Emilie ringte meg og spurte om jeg ville være med. Hun skulle egentlig hente noen hunter sokker, så vi bare "chilla" den på senteret.. som de fleste fra saueflokkene sier. Jeg fant da 3 tee's og en bukse jeg har så veeeldig lyst på. Selvfølgelig, av min kjære smarte evne, gadd jeg ikke å kjøpe det, for å heller dra tilbake med pappa. Nå sitter jeg her, på skjærstorsdag uten de tre tee'ene, og den buksa. Tjohei hvor det går spør du meg.

Har du noen gang opplevd å finne noe fint, men da å finne ut at det er utsolgt dagen etterpå, og tenker: Dæven! Jeg visste jeg skulle ha kjøpt det da?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det er gøy å være lat! les mytt nye innlegg så ser du at jeg slår deg lett ;)

men tilbake til disse kjøpene, ja, jeg gjør det heletiden... "neeee, kommer tilbake imorgen" og når jeg kommer tilbake er ting borte... jaja

Emilie sa...

Ja, det har jeg opplevd mange ganger. Det er så utrolig irriterende!

Anonym sa...

SV: OFC kan vi bli BFFS! :D

N-man sa...

Jeg elsker bildet ditt! Haha, ja det skjedde her om dagen. Hadde ventet 102år med å kjøpe et skjørt og da jeg kom tilbake så var den long gone. Fuck :p