4.01.2009

I bleed it out


(flickr)

I need to erase myself

Jeg har fattet en konklusjon at jeg sletter bloggen, og slutter å blogge. What'a tycks? Jeg har også bestemt meg for å studere på Grønnlad (Danmark) Selv om det er kåret til dårligst leveforhold, driter jeg i det. Jeg skal også legge fotograf- og journalist planene mine på hylla, og satse på laksopptret.
........ Aprilsnarr! tihi.

Jeg legger ikke skjul på at jeg savner å ha en kjærste, en som jeg kan holde meg med, en som forstår meg etc. Men whatever, my time will come. Jeg legger heller ikke skjul på at jeg krangler mye med vennene mine, har en stoooor krangel pga noe bursdags greier. Og at jeg ikke snakker med Joe, pga han har begynt å bruke salvia divinorum. Fuckskalle. Anyways, jeg har en tentamen igjen; nynorsk. I morgen. Save me! (Ferdig, og jeg fucket den opp)

i wont hide that i want a boyfriend, one that i can be with, one that understands me and so on, but whatever. My time will come. I shall not hide that i've been fighting a lot with my friends lately. For instance, i'm having a huuuggeeee fight because of some birthday party things (Which is pathetic) And i'm not talking to my recent crush because he used Salvia. Fucking moron.

Anyways, i'm had my new norwegian exam today. I fucked it up.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Im still here!:D
Alt fikser seg for flotte jenter!:D

Mella sa...

Tusen takk! :) Blir så glad for sånne kommentarer! ;*
Det hadde vært helt fantastisk hvis jeg en eller annen gang ble invitert til lookbook. Genseren er foressten fra Gina tricot.. :-D

Likte bloggen din veldig godt! Legger deg til på bloglovin. :)
God påske!