4.25.2009

I don't know the first thing about love


(Flickr @ Jered Scott/ Dustin - Thrice)

Burde jeg beklage meg for mer anti-blogging nå, eller burde jeg bare la det gå? (Baha, det rimte) Jeg beklager (igjen) for at jeg ikke har blogget så veldig mye (lite) i det siste, men har mye å gjøre, og merker at hodet mitt sprenges av alt som skal leveres og ikke leveres og prøver og ikke prøver. Jeg fikk heldigvis tatt meg en siste handle tur før konfirmasjonen til Benedicte til helgen, en blazer ble kjøpt, og pappa kom hjem med en frynse-veske på fredag etter mange (trust me, veldig mange) nervøsebreakdowns som endte med å bli hjemme istedet for å gå i bursdag. ( :( :( )

Tenkte jeg kunne gjøre en liten liste om hva som irriterer meg mest, og forhåpetligvis så er ikke jeg den eneste om disse ting.
So here we go:
1. Radiomusikk, dvs. Circus, Poker face, Just Dance etc. You name it
2. Folk som aldri har hørt om/på god musikk som Sixx AM, Thrice etc etc.
3. Folk som aldri jobber, og når du presenterer noe, så syntes de det er crap, fordi de selv ikke var med på å lage tingen.
4. Folk som ikke sier Takk, Hei, Hade, God dag i butikken osv.
5. Sure betjenere som sier "Du burde ha levert den før" Forklar meg hvordan i helvete skal du klare å levere noe før, når det er den eneste dagen du endelig fikk tid? Hm, forklar!
6. Hundeposer som ikke vil åpne seg, og du står å fikler med posen etter at hunden din har gjort fra seg en.
7. Utakknemlige so..fjo..unger.
8. Buksen i sokken / tights og ass.

Noen som forresten ser at jeg har en ny header =)?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefin header! Sommerlig :) Har lagt deg til på bloglovin :D

Jeg er enig med nr. 6, fy søren så irriterende det er!

Anonym sa...

sv: takk :D

Mhm! Det er veeldig fristende noen ganger :P

Natalie sa...

Vi irriterer oss over samme ting, mest av alt hater jeg radiomusikk. Finnes ikke noe verre! x)

Fin header btw!

Anonym sa...

SV: kidnappe? neei det skal du aldeles ikke! mine skoo:D

Anonym sa...

8 er jeg litt uenig i..

Jeg syntes at folk skal kunne bestemme hvordan de kler seg uten at folk skal irritere seg over det.