5.07.2009

English & Catholicism


(Flickr @ KM&G)


Ofte er det slik at jeg føler for å ikke blogge når kommentarene minskes, men whatever. Det er nå tiden for eksamen for oss, og til min glede kom jeg opp i ett språk som jeg virkelig kan; Engelsk. For å si det mildt, så er jeg glad for at det er en sensor som skal rette, ellers så hadde jeg endt opp med 100vis av feil som er "finne-på-feil"

Nå, over til Catholicism.. noe som egentlig ikke har veldig mye å gjøre med katolisismen. (Ja, isismen)
Jeg har nettopp sett Da Vinci Code, for den 50. gang, og jeg må ærlig si at jeg er forsatt overassket over ting som jeg ikke har merket før. Angels & Demons har premiere den 20.Mai, og jeg blir å finne på kinoen i Oslo den dagen. Selv om jeg kanskje burde øve til muntlig, om jeg er i pulje 1 selvfølgelig.

8 kommentarer:

linda-mari sa...

Jeg gleder meg til den nye filmen:)

Kristine sa...

Har ikke sett DaVinci-koden enda jeg. Hørte så mye dårlig om den, at jeg ikke orket. Jeg har lest boka da, for evigheter siden. Husker nesten ikke hva den handler om heller!

Maria sa...

Har ikke sett filmen jeg. Men har lest boken da, den er veldig bra! Har lyst å se filmen, har bare ikke somlet meg til å gjøre det.. Haha.

sve sa...

Har dere muntlig nå allerede?

Jeg har aldri sett filmen jeg :P

Katinka sa...

Åhh, får jeg ikke lov ? :(

Jeg kom i Norsk jeg. Ferdig med 1, one to go!
Aldri sett den jeg heller.
Vi har ikke fått vite når vi skal opp i muntlig o.o

Heidi Antonie. sa...

gleder meg helt sinnsykt til angels & demons filmen!

Anonym sa...

Lykke til :)

Anonym sa...

Lykke til :)