5.05.2009

Party Like A Rockstar


(Bilde @ KRISTEN E. at LOOKBOOK.NU)

Party Like A, Party like a, party like a rockstar
That is what we'll do in the end of May month, when the exams are done!

Nå, over til viktigere ting.. ok, eksamen. Jeg håper inderlig at jeg kommer opp i både norsk skriftlig og bokmål, til tross for å ha nynorsk også. Men dog, jeg føler for at jeg får enten engelsk eller matte. Joa, engelsk er greit nok, men jeg vil virkelig ikke at lærern min skal rette selve oppgaven. Jeg tror at hun er høy på weed og vin når hun retter prøven, fordi rettingen er såpass så dumt rettet... ok, dette ble syting.

Siden jeg ikke har mer å si, så kan jeg jo putte ut noen av mine sanger fra iPoden/Spotify?
Und es geth Ching Ching
Soulja Boy - Crank that (Travis Baker Remix)
Thrice - A Song For Milly Michaelson
Thrice - Broken Lungs
Thrice - Moving Mountains
Bushido - Ching Ching

Veldig blandet, men det er som de sier; Godt & Blandet

1 kommentar:

sve sa...

Men er det ikke sensor som retter?

Fint bilde! Forresten, headeren din, jeg elsker den :)
Har du tilfeldigvis brukt et bilde av Asako Narahashi?
(http://www.booooooom.com/?s=Asako+Narahashi)