5.15.2009

Profound Mind.



Da er Engelsk eksamen ferdig! Wooooooot!


Hvilke 3 sider ved deg selv er du fornøyd med og hvilke 3 er du ikke fornøyd med? :)
3 ting jeg er glad for; Er Øynene, veldig klisje, men jeg elsker dem. Jeg liker anklene og kragebeina mine. 3 ting jeg ikke klarer er magen, lårene og tankegangen. Veldig klisje igjen.


Hva er det første du tenker når du står opp om morgenen?
Joe, Er klærne mine tørket? Skjer det noe morsomt i dag?
Tror du på det paranormale? Spøkelser osv.

Ja, faktisk. Jeg klarer ikke å sovne om jeg plutselig ser en mørkere "spot" på veggen i frykt for gjenferd. haha
Hvilken kjendis klarer du ikke trynet på?
P-p-paris Hilton.
Hva var den siste boka du leste?
Sign of the cross av Chris K.
Har du en søster eller bror? eller begge deler? i såfall,Hva heter de, og har de blogg?
Jeg har en tvillingsøster, og en storebror. Så begge deler. De heter Anette og Jon-Anders. Anette har (Som du kan se på menyen)
Hvilket redigeringsprogram bruker du, og hva heter du på twitter? hvis du har da?
Jeg bruker Painshop pro 8. Jeg heter Caroheg på twitter.

Tar resten i morgen :)

1 kommentar:

Henriette sa...

sv: nei, er ikke jeg som har laga det. hehe. Det ene anhenget er fra Lindex barneavdeling, og det andre kjøpte jeg av en på mote.no

:D