2.21.2009

Are you dead yet?

Children of bodom - Are you dead yet
__

Jeg husker at jeg drev mye med html, css og xhtml før, men nå, når jeg skal lage ny "layout" til bloggen, får jeg liksom ikke til en shit. Jeg hater det.

Har du noen søsken? Jeg mener, når søstra eller såvidt broren din får masse ting til jul, og der sitter du med en iPod. I det neste sekundet er alle gavene utdelt og alle sitter med en haug av gaver, bortsett fra degselv. Slik var hvertfal min jul. Grunnen til at jeg kommer opp på dette temaet, er at søstra mi fikk noen ting fra ikea for noen mdn tilbake, dvs et bord til litt over 1500, og speil til 500. Jeg trenger sårt noen ting som jeg kan oppbevare ting i, et lite speil og et bildet + noen bilde rammer. Får jeg det? Nei, seff får jeg ikke det.

Jeg begynner å tenke på om jeg burde spare de pengene jeg sparer for spania, slik at jeg heller kan sette dem innpå kontoen og spare til New York, eller Australia. hva syntes du jeg burde gjøre? Spare dem til spania, eller til New york/Australia?

Ingen kommentarer: