2.11.2009

We are not enemies, but friends

So I guess this is where I tell you what I learned - my conclusion, right? Well, my conclusion is: Hate is baggage. Life's too short to be pissed off all the time. It's just not worth it. Derek says it's always good to end a paper with a quote. He says someone else has already said it best. So if you can't top it, steal from them and go out strong. So I picked a guy I thought you'd like. 'We are not enemies, but friends. We must not be enemies. Though passion may have strained, it must not break our bonds of affection. The mystic chords of memory will swell when again touched, as surely they will be, by the better angels of our nature.' - Danny Vinyard


Liten blogg, men tok med et favoritt sitat fra en av mine ynglingsfilmer; American History X.
Dere som har sett denne, er jeg sikker på husker akkurat denne quoten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den filmen er sykt bra:) Tok lang tid før jeg gadd å se den fordi det ikke så ut som noen film jeg kom til å like, men der tok jeg feil:)

Anne Marthe sa...

Hra ikke ett den filmen :)

AlexandraEi sa...

Den filmen er så utrolig bra! Men også trist...
Legger deg gjerne til p bloglovin viss du vil legge meg til!;)