2.22.2009

Australia



Flickr

Ok, jeg tror jeg har bestemt meg. Australia, enten Sydney eller Melbourne. Selvfølgelig går jeg jo glipp av ting i Amerika, slik som å møte Joe, Tiernan, Jade og Kellie, men samtidig tror jeg at jeg gjør et bra valg. Grunnen er fordi jeg har valgt å studere på vinteren, og da er det sommer i Australia (! omg, sommer hele året)

Ok, jeg merker at denne posten ble litt rar, men heldigvis skjønte dere poenget? Jeg har også bestemt meg å jobbe mer med gitarspillingen, og tilslutt (Eller hvertfall før sommer slutt) Skal jeg klare å spille Thrice - Broken Lungs. Absolutt favoritt sang for tiden. Jeg mener, meningen bak sangen? Nydelig. (Sangen er dedikert til oferene av 9/11 angrepet)

4 kommentarer:

AlexandraEi sa...

Heldigen skulle ønske jeg også kunne reise !:)

Anonym sa...

Australia er sikkert superspennende! :D

Anonym sa...

Australia virker spennende, men er så mange skumle dyr:P

Anonym sa...

Australia virker utrolig kult! Jeg kjenner en som har studert der lenge, og hun er utrolig fornøyd :)