2.28.2009

Sunny Saturday


(Bilde: Meg)

Jeg har vært uaktiv, både her og på deviantart. I går lastet jeg opp 2 bilder (heldigvis, dette/over og et annet) Skolen er stressende, og jeg må finne meg et parr converse snarest mulig, plus uten print tee's.

Så, det var Oscar kveld i Hollywood på Søndag. Jeg skulle ta opp Første del, andre del og siste del. Jeg fikk bare med siste del.
Noen som vil gjette hvor skuffet jeg ble? Jeg som hadde gledet meg til å se at Kim Ledger tok i mot prisen til Heath. Jeg merker at jeg savner Heath, dog at jeg ikke kjente han, eller har møtt han. (Sikkert rart, i know)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fint bilde.
Hvem savner vel ikke Heath? Mannen var en brilliant skuespiller.

Anonym sa...

Jeg savner også Heath, hadde navnet hans på msn nicket mitt i over ett år og hver gang jeg ser et bilde av ham eller hører om ham får jeg tårer i øynene=/

Anonym sa...

Å, herlig bilde. Jeg savner Heath :(

Anonym sa...

ma sjekke:)

Anonym sa...

I will not agree on it. I assume warm-hearted post. Particularly the title-deed attracted me to study the unscathed story.

Anonym sa...

Easily I agree but I think the list inform should have more info then it has.

Anonym sa...

rowViasiaHisp
[url=http://healthplusrx.com/chemical-poisoning]chemical poisoning[/url]
LOBBoypeLom