2.23.2009

You took the best of me


flickr

Hat innlegg. (Unnskyld Mamma, unnskyld pappa) Men har dere noen gang opplevd at foreldrene deres krangler så det neste de gjør er å finne frem skillsmesse papirene? Vel, der er foreldrene mine at the moment. I hate it, i hate it, i hate it. Ikke nok at jeg er på selvmords randen, skal de krangle som et helvete hjemme. Ingen barn fortjener hva jeg går igjenom.

Skolen har startet igjen, og jeg merker (til tross for depresjonen, den lave-selvtilliten, og tankene) så føler jeg meg ganske bra, jeg hadde det faktisk morsomt. Kan jo hende det bare var pga solen og det varme været? Anyways, jeg fikk en liten vårfølelse, en liten gladfølelse før alt gikk rett til helvette.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen fortjener det nei. Er sikkert et helvette. Mine foreldre skilte seg når jeg var liten, jammen glad jeg ikke husker stort av det! Håper det ordner seg litt for deg, selv om det sikkert blir vanskelig. Humøret går vanligvis litt oppover når solen og sommeren kommer fram :)