3.08.2009

Criminal Minds



Jeg har nå tilbringet 1450309736 timer på pcen, bare for å se min elskede Matthew Gray Gubler spille Dr. Reid i Criminal Minds.
Nei, egentlig ikke, jeg vet ikke hva som skjedde, men plutselig kom det et klikk i huet på meg, og der satt jeg. Leste, lærte og memoriserte alle sitatene som Rossi, Hotch, Reid, JJ og alle de andre sa, har sagt og skulle si. Jeg skal være fult ærlig å si at jeg har brukt noen av sitatene i teksten min, som jeg holder på med.

Jeg driver å skriver på en novelle eller selv-biografi. Når jeg føler for det, vil jeg poste noen avsnitt her på bloggen, slik at dere lesere kan gi meg comeback på hva jeg trenger å jobbe med, hva jeg burde jobbe med, og hva som er fint. Alt som er skrevet i den teksten er 100% sant. Anyways, jeg er tilbake på pc'en for å sitte på skjermen de neste 123473 timene for Criminal minds. Woo.

3 kommentarer:

Astrid sa...

Criminal Minds er genialt :D

Anonym sa...

Criminal minds is tha shit!

Anonym sa...

hvorfor ikke:)