3.11.2009

This is the first day of my last day



In lack of confidence and inspiration, i've got a vision, and it was Nine inch nails. Jeg merker at jeg har blitt mer åpen til ting, dog det har enda ikke forandret stilen min. Jeg er forsatt den samme gode Caro som hører på alt fra Soft rock til det hardeste av metal. Jeg har begynt å gå i basic klær (Bildet kommer når jeg og mine lazy ass velger å impotere noen bilder fra mitt kamera som falt i bakken i dag) så, jeg spør dere, nå som det begynner å bli varmere ute, trenger jeg mindre klær, men tøffere attitude. Har noen, noen ideèr om hva jeg kan bruke til basice klær? Snakker nå om ensfargede bomulls gensere. Har tenkt på å bruke et kors i tre som jeg kjøpte i sommer, men den kan fort bevise min religiøse tro som blir litt Nord-irland typen. (Katolik vs. protestant) Så, hiv dere på tastaturet, og gi meg noen forslag. *smilllyyy*

Til noe annet, jeg prøver å hardt jeg kan å fikse en fin blogg for meg, og dere, selvfølgelig..(Nå hvem som leser bloggen min?) Men jeg lurer på om ensfargede bakrunder er finere enn stripete, og farger. Selvfølgelig skal jo headerne forbedres, men der kommer jeg med et annet spørsmål: Hvordan får jeg headern til å gå litt ned fra selve adressefeltet linjen? Vansklig forklart, men jeg er sikker på at dere er smarte nok til å forstå hva jeg mente.

OG! Jeg følte meg mektig i dag, da jeg sa at gruppen jeg konkurerte mot (Nei, ikke akkurat, vi var 7 på 2 grupper) og hadde om Ungdomsopprøret. Jeg kalte nemlig den andre gruppen for dummies når de ikke klarte å finne tyggisen min. som lå i jakke lomma. på høyre side.

2 kommentarer:

AlexandraEi sa...

Jeg synes du hadde søt blogg jeg :)

Åshild sa...

Jeg syns stripene ble veldig stilig. Layouten skiller seg ut, noe som er en bra ting :-)