3.18.2009

I can accept my actions


(Flickr)


Tanken på at jeg er uaktiv på bloggfronten suger delux.

Som jeg har sagt før, er jeg blitt medlem av Lookbook.nu, men jeg suger jo som et helvete med å ta "fine" bilder av et outfit. Ender ofte opp med grisetryne og dårlig posering. Anyways, jeg fikk sende ut 1 invitasjon til en heldig girl/boy her ute i kloden, og den heldige var Miss. Engeset (http://engeset.wordpress.com) Lucky you!

Jeg har matte tentamen i morgen, og for å si det på den snille måten: damn the fuck! However, jeg var heldig i fjor da jeg fikk min 2. 4'er på 3 år. Men jeg tror forsatt at hun bare likte meg, i forhold til den gamle lærern min. (Om du leser dette: Burn in hell with you! No not literally)

God, help me pass the goddamn midterm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

aww :)
vil du ha en invitasjon til? haha, vi kan drive å skyve invitasjonene frem og tilbake, hahahaha

Anonym sa...

Sjekket ut det du har lagt ut 8DD
<3
(og BTW.. Hvilket kamera har du ? (Merke altså) )
xD