3.15.2009

QWERTY

Wait, what? I got an invitation for Lookbook two days ago. Can anyone even imagine how happy i became? I mean, i've been waiting for this my entire life (Not literally, but almost)

I'm having a architecture project at school, and i think i've taken over 200 pictures, only for that. (Which means i've been taken almost 5000 pictures since i've got it, not even the school camera got that many pictures!) Anyways, i need some advice for what i can do better, and not do, do or change. You name it.
Pictures here

8 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, thank you! Inspiration<3 !! (the pictures below):)

Anonym sa...

OoO ! Du har LOOKBOOK account ? : ))

M sa...

Genialt ! Fikk min idag ! : D

Anonym sa...

Hahah ! Har lagt inn ett bilde... xD men det er fra 2008 x)
Same with you !

Anonym sa...

Haha ! JEPP. Jeg går i C, er god venn med Kathrine ! : )

Anonym sa...

Jaaa 8DD Men jeg gidder ikke å promotere bloggen min til folk på skolen x) hmmmmmm.. Jeg kan poste bilde =D (Jeg er en av de få som ikke har face :O Blir LETT avhengig, så skaffer meg det etter eksamen :D)

M sa...

Jepp det blir litt sånn ! :o Min youtube account vet omtrent ingen, haha :> Håper du ser bildet nå, det er postet på "sub scene" :D Har du lagt ut noe på LookBook yet ? =)

M sa...

SHIT. glemte å si min ! <3
http://lookbook.nu/user/29659-Mille-E
: )